Identity

       ΛΟΓΟΤΥΠΟ
 Sign & Symbol
       Ονοματολογία επιχείρησης ή προϊόντος / σχεδιασμός λογοτύπου

Σύμβολο, έμβλημα, στάμπα, μάρκα. H ψυχή της επιχείρησης.
Συνοψίζει τη φιλοσοφία, τις αξίες και τους στόχους της.
Aποτελεί την αρχή και το θεμέλιο της εταιρικής ταυτότητας.
H δημιουργία του λογότυπου, προϋποθέτει μελέτη γύρω από την επιχείρηση και τα χαρακτηριστικά
που καλείται να εκφράσει.
Aυτά καθορίζονται από: το ιστορικό της, τον τρόπο λειτουργίας, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της,
τον ανταγωνισμό, το target group, την διαμορφωμένη κατάσταση της αγοράς, τις ιδιαιτερότητες
του τομέα της και το μακροπρόθεσμο σχεδιασμό της.
Στη φάση της διερεύνησης, διαφορετικές ιδέες στη χρήση της φόρμας, της απεικόνισης,
των χρωμάτων και της τυπογραφίας, οδηγούν σε εκ διαμέτρου διαφορετικές λύσεις, αν και πολύ ενδιαφέρουσες.
H επιλογή του τελικού σχεδίου καθορίζεται από το μέτρο στο οποίο πληροί τις αρχικές κατευθύνσεις, αντικατοπτρίζει την εικόνα που αναζητούσαμε και εκπροσωπεί επάξια την επιχείρηση.

 

Communication

 

World Wide Web